lördag 22 oktober 2011

Här kommer dagen som va igår ! ;)

Heej igen .
Nu ska ja skriva om min gårdag !

Iaf igår va det ju freda och det va skoladah :P
Då vaknade ja klockan 7 och ja gick upp klockan 10 över.
Då gick ja upp och klädde på mig borsta håret och borsta tänderna hade på mig min ansikts kräm.
Sen gick ja och åt frukost.
Sen gick ja och klädde på mig ytterkläder och så gick ja till skolan.
Men iaf när ja hade kommit fram och det hade ringt så va det massa lektioner och bla bla bla.
Sen när skolan va slut så gick ja till fritidsgårn.
Där hade ja inte nån att va med. Eller i början så kom de en kompis till mig men hon fick bara va där till klockan 3 och ja skulle va där till klockan 5
Sen kom mamma och pappa och hämta mig.
Och då åkte vi hem och hämtade min bror för han skulle till nått läger i helgen.
Och då åkte vi och lämnade honom sen åkte vi till min faster och va där Andree hade sjungit i idol för ja ville så gärna se honom ja hejar på honom. Han ee nice också.
Och sen åkte vi hem och ja satte mig vid datan och gjorde denna blogg och så gjorde ja lite saker på datan och sen gick ja och la mig för ja va as trött.
Men nu ska ja lägga upp några videos på mina kaniner och på min hund om det går men ja skriver i ett inlägg om de inte går att lägga upp
Hejdå puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar