fredag 21 oktober 2011

Första inlägget nurå ! ;)

Tjaa bloggen nu ee det första inlägget.
Jag tänkte berätta lite om mig själv.

Jag heter Sandra Nilsson.
Ja är 11 år gammal. Jag har 3 husdjur 2 kaniner och 1 hund det ser ni i headern också.
Men kommer bildbomder på dem senare men kanske inte idah men bara kanske.
Mina kaniner heter molly och polly ja kommer skriva under bilderna vilka de är så va lugna.
Mina intressen är att blogga facebook spela innebandy och va med kompisar.
Ja har 3 bästisar dem heter Filippa Mirja och Bella.
Ja hoppas att denna blogg kommer bli stor och ja ska försöka blogga varenda dag.
Ja hoppas på minst 3 per dag men jja ska försöka göra många.
Och om ni hjälper mig att kolla bloggen varje dag komentera och ja får många läsare så kommer ja nog göra en blogg där man tjänar pengar. Och ja glömde säga min hund ee en hane och han heter Milo och mina kaniner ee 2 honor.
Och så ni vet ska ja ha dagens outfit men ja börjar med det imorron och om ja har min onepiece på mig får ni inte reta och mobba mig för det för det hatar ja.
Och så alla vet så är dagens outfit att ja tar kort och så vad ja har på mig under dagen.
Men nu antar ja att ja ska göra andra inlägg. Nu kommer ja inte på nått mer just nu om mig själv men ja ja.
Vi ses senare Puss Puss herrå ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar